anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie otrzymał wpłaty PAY za zakupiony towar.CO MAM ZROBIĆ

Client:48506848
#1 Nowicjusz#

W piątek zakupiłem lampki choinkowe, w związku z tym że był kłopot w opłaceniu PAY, anulowałem zakup. Jednak po jakimś czasie ponownie zakupiłem  i udało mi się opłacićPAY w dniu następnym ( były kłopoty w iPKO) do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej informacji względem mojego zakupu. Zadzwoniłem do sprzedającego który poinformował mnie że żadna wpłata do niego nie doszła więc nie może wysłać zamówienia. Co mam zrobić w takiej sytuacji.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48506848 Wpłaty są przekazywane sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego - tak stanowi regulamin - więc spokojnie poczekaj do jutra rano. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48506848 Jeśli chodzi o Twoje zamówienia z piątku, to jedno 6b7220f1-59bf-11ec-b511-013302833858 jest całkowicie anulowane, więc kiedy Sprzedający zleci zwrot, środki wrócą na Twoje saldo w Allegro Pay. Natomiast w przypadku drugiego 35df5901-59c2-11ec-80ab-ad9e9eff6943, anulowana jest sama płatność, więc Sprzedający rzeczywiście nie otrzymał tych środków, więc nie zrealizuje Twojego zamówienia. Jeśli wciąż chcesz zakupić ten przedmiot, musisz ponowić płatność lub gdy to już niemożliwe, złożyć zamówienie ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów