Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedawca zwrócił mi pieniądze za zwrot produktu za pośrednictwem allegro. W historii zakupu widniej zwrot pieniędzy, ale ja ich nie otrzymałam do dziś. Zobaczyłam całą historię bankową i nie otrzymałam pieniędzy. Gdzie się zgłosić z taką sprawą? Czy mogę dostać potwierdzenie zwrotu?
I nie otrzymasz bo jak kupiłaś na raty to środki wracają tam skąd wyszły i zwiększają twój limit: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay# jeżeli masz nadpłatę to musisz wypełnić w panelu Allegro Pay >opcje > zarządzaj nadpłatami swoje dane bankowe i dopiero wrócą do Ciebie.
@Client:66223656 czy chodzi o zamówienie nr 7c425010-7d5b-11ed-98c0-5b7ea4b17314?
Sprzedający zlecił zwrot, który zaksięgował się poprawnie, natomiast zamówienie opłaciłaś korzystając z Allegro Pay, więc zwrot od sprzedającego (jeśli sama go nie spłaciłaś) zwiększył kwotę dostępną w usłudze. Jeśli spłaciłaś ten zakup to powstała nadpłata mogła zostać przekazana na poczet innych spłat lub wypłacona jeśli masz uzupełnione konto do zarządzania nadpłatami w Panelu. Sprawdzisz to w Panelu Allegro Pay.