anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zwrócił mi pieniądze za pośrednictwem allegro, a nadal ich nie otrzymałam.

Client:66223656
#1 Nowicjusz#

Witam,

Sprzedawca zwrócił mi pieniądze za zwrot produktu za pośrednictwem allegro. W historii zakupu widniej zwrot pieniędzy, ale ja ich nie otrzymałam do dziś. Zobaczyłam całą historię bankową i nie otrzymałam pieniędzy. Gdzie się zgłosić z taką sprawą? Czy mogę dostać potwierdzenie zwrotu? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

I nie otrzymasz bo jak kupiłaś na raty to środki wracają tam skąd wyszły i zwiększają twój limit: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay# jeżeli masz nadpłatę to musisz wypełnić w panelu Allegro Pay >opcje > zarządzaj nadpłatami swoje dane bankowe i dopiero wrócą do Ciebie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:66223656 czy chodzi o zamówienie nr 7c425010-7d5b-11ed-98c0-5b7ea4b17314?
Sprzedający zlecił zwrot, który zaksięgował się poprawnie, natomiast zamówienie opłaciłaś korzystając z Allegro Pay, więc zwrot od sprzedającego (jeśli sama go nie spłaciłaś) zwiększył kwotę dostępną w usłudze. Jeśli spłaciłaś ten zakup to powstała nadpłata mogła zostać przekazana na poczet innych spłat lub wypłacona jeśli masz uzupełnione konto do zarządzania nadpłatami w Panelu. Sprawdzisz to w Panelu Allegro Pay

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów