Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam taki kłopot
W poniedziałek o 12:00 dokonałam zakupu od dwóch sprzedających (w koszyku zbiorczym) zapłaciłam razem za pomocą pay także odrazy płatność ode mnie została pobrana a w statusie obydwóch widnieje informacja że płatność jest w toku, ode mnie kasa została pobrana, a sprzedający mówią że czekają na płatność
Jadę w sobotę na urlop a potrzebuje tych rzeczy na wyjazd dlatego specjalnie zamówiłam w poniedziałek żeby max na piątek było a teraz nie wiem czy dojdzie proszę o pomoc to już trwa trzeci dzień !!!
@ewunia_slonce85 Cześć. Wygląda to, że bank bank nie autoryzował Twojej wpłaty. Jeśli w sobotę jedziesz na urlop i potrzebujesz zamówionych produktów, najlepszym rozwiązaniem będzie anulowanie tej płatności w zakładce Kupione (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione), a następnie opłacenie zamówienia ponownie. Po anulowaniu płatności środki, które zostały pobrane z Twojego konta, wrócą na nie w ciągu 3 dni roboczych.