anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności

Client:37567108
#7 Wielbiciel#

Przelew poszedł opłacony na poczucie, już dwa tygodnie widnieję statusu płatność w toku, co zrobić? Wyslałam zdjęcie polecenie przelewu do sprzedającego on dalej nie otrzymał płatności 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Musisz reklamować tam skąd poszedł przelew.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 To nieprawda. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:37567108 Przelew tradycyjny mógł zostać anulowany z powodu błędu w tytule przelewu. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f podaj dane tej wpłaty i poproś o jej odszukanie. 

oznacz moderatorów