anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności

Client:45179624
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam rozpoczęte 3 płatności które z jakiegoś powodu nie mogą zostać zakonczone, cały czas widnieje, że platnosc rozpoczęta mimo, że od przelewu minęło już 5 dni, płaciłam przez konto bankowe przelewem tradycyjnym, pieniądze wyszły z konta. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:45179624 Pewnie był jakiś błąd w danych do przelewu. Niepotrzebnie tyle czekasz, już po 3 dniach trzeba było anulować wpłaty, które wrócą do Ciebie po 3 dniach. Zrób to teraz i ponów płatność. W danych do przelewu niczego nie zmieniaj. 

 

oznacz moderatorów