Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Status w toku , pieniądze pobrane z konta. Co dalej?
Poczekaj aż się wpłata zaksięguje
Od wczoraj bez rezultatu
@tylkojaity czy potwierdziłeś płatność w aplikacji banku lub za pomocą innej metody potwierdzenia tożsamości? Możesz anulować też płatność i ponowić ją w zakładce Moje zakupy. Wpłata zostanie wykonana tylko raz.
Tak płatność blik , pieniądze zblokowane , status -platnosc w toku , czy jeśli kliknę anuluj płatność pieniądze wrócą?
Jak masz możliwość to anuluj i zapłać ponownie, tamta wpląta wróci na konto w ciągu kilku dni.
Czyli dać anuluj płatność?
@tylkojaity Tak, jeśli anulujesz tę płatność i zlecisz ją ponownie, środki pobrane za pierwszym razem wrócą na Twoje konto automatycznie w przeciągu kilku dni.