anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uprzejmie proszę o informację czy wniosek o  rekompensatę w ramach Programu Ochrony dla Kupujących o

Client:65704061
#7 Wielbiciel#

Witam,

 
uprzejmie proszę o informację czy wniosek o  rekompensatę w ramach Programu Ochrony dla Kupujących o  numerze 399049-1656399698 został  rozpatrzony.
 
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej wiadomosći.
 
 
 
 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Zapytaj,https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...  a kiedy składałeś, Allegro ma na to

Rozpatrzenie wniosku
 
najczęściej w ciągu 7 dni (klienci Smart w ciągu 2 dni roboczych)
oznacz moderatorów