Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dobry wieczór.
- 15 czerwca zrealizował transakcję 1,01 zł do weryfikacji w serwisie Przelewy24;
- 22 czerwca otrzymałem maila o konieczności dostarczenia dodatkowych dokumentów do weryfikacji;
- 23 czerwca wysłałem niezbędne dokumenty poprzez zakładkę „Ustawienia wypłat”.
Do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi w sprawie wyników rozpatrzenia przedłożonych przeze mnie dokumentów.
Od 23 czerwca minęło ponad 5 dni.
kupujący nie mógł dokończyć płatności przez Allegro Pay, funkcja nie jest aktywna przy zakupie moich towarów z uwagi na nieukończoną weryfikację w serwisie Przelewy24.
Nie doszło do sprzedaży towaru za 1200 zł.
@VasilLyashenko pisz do przelewy24 to oni przeprowadzają weryfikację 🙂
@VasilLyashenko Cześć 🙂 Czy przelew zleciłeś ze swojego konta bankowego (czyli czy dane na koncie Allegro i koncie bankowym się zgadzają)? Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu przez ten formularz.
@VasilLyashenko weryfiakacja Twojego konta do wypłat nie ma nic wspólnego z nieudaną płatnością klienta