Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak towar wadliwy to powiadom o tym sprzedawcę i złóż reklamację .
@darek9688 tak, w tej sytuacji powinieneś złożyć reklamację. Metoda płatności nie ma znaczenia, gdy sprzedający zwróci Ci wpłatę, zwrot spłaci tę umowę, jeśli opłaciłeś już ten zakup w Panelu Allegro Pay, po zwrocie powstanie nadpłata, którą wypłacimy na Twoje konto (jeśli masz je podane w panelu Allegro Pay (OPCJE > zarządzanie nadpłatami).
Dziękuję bardzo za informację.
Dzień dobry co mam zrobić w przypadku zakupu przez alegro pay a następnie odesłanie di sprzedawcy gdyż towar był wadliwy a minęło już 14 dni dawno a nie mam żadnego odzewu sprzedającego. Pozdrawiam
@darek9688 odesłałeś na reklamację sprzedawca pewnie naprawia towar i odeśle naprawiony a raty spłacasz normalnie
@darek9688 jeżeli składałeś reklamację, sprzedający powinien odpowiedzieć na nią w ciągu 14 dni. Jeżeli nie otrzymałeś decyzji zachęcam Cię do zgłoszenia problemu przez dyskusję. W razie potrzeby możesz skorzystać w niej z naszego wsparcia, wystarczy kliknąć [poproś o pomoc Allegro]
@darek9688 A co ma zgłoszenie reklamacyjne do kredytu który wziąłeś? jak weźmiesz kredyt na auto i ci się zepsuje to też pytasz banku co masz robić?