anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam dlaczego nie zweryfikowano moich danych i nie moge placic za pomoca play

Client:104025082
#1 Nowicjusz#

Dlaczego nie mogę zweryfikować konta i korzystać z allegro play

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Tu masz jakie trzeba spełnić warunki:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/kiedy-mozesz-skorzystac-z-allegro-pay-Oq2OBq3g6C...  jeżeli już raz robiłeś i się nie udało to żeby powtórnie złożyć wniosek musisz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:104025082 Twoje dane osobowe ustawione na koncie Allegro muszą być takie same, jak dane osobowe konta w banku, do którego się logujesz podczas aktywacji Allegro Pay. Poza tym musisz spełnić warunki opisane tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/kiedy-mozesz-skorzystac-z-allegro-pay-Oq2OBq3g6C...

Jeżeli masz zablokowaną ponowną możliwość złożenia wniosku, poproś o odblokowanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0 i złóż go jeszcze raz, podając poprawne dane osobowe. 

oznacz moderatorów