anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Pobrano mi środki dwa razy.

Client:40017516
#7 Wielbiciel#

Zablokowano mi środki dwa razy. 

Zapłaciłam za produkty i dwa razy platnosc nie powiodła się była informacja że transakcja odrzucona. Wiec anulowałam płatność i ja ponowailam za jakiś czas i było już ok. Transakcja zaakceptowana. 

Ale sprawdziłam konto i mam pobrane pieniądze dwa razy za to samo. 

Mam zrobiona blokadę i tym samym pomniejszone saldo o te kwoty dwa razy. 

Czy pieniądze zostaną mi zwrócone? Sprzedawca twierdzi że ma 1 płatność. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40017516 tak odbija się od ściany i wrócą do 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów