Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co znaczy nic?
Nadal płatność w toku. Zawsze po chwili był zakup opłacony a od poniedziałku walczę z tym zakupet
@misiak__83 pieniądze są pobierane z konta? Między czasie robiłeś inne zakupy? W jaki sposób kupujesz aplikacja/przeglądarka?
Kupuję z przeglądarki. Innych zakupów nie robię, pieniądze nie znikają z konta. Nigdy tak nie było. W poniedziałek pierwszy raz
@misiak__83 a robiłeś czyszczenie pamięci i ciasteczek ewentualnie spróbuj z trybu prywatnego/incognito lub na innej przeglądarce. Jaką metodę płatności wybierasz?
Spróbowałem właśnie z laptopa i poszło. Nie wiem jakie to miało znaczenie. Poprzednie próby były z tel.ale nie przez aplikację.
Coś w tym musi być. Mamy kilka z wczoraj zakupów, które mają płatność rozpoczęta.
Może związane jest to z metodą płatności