Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam farbę dulux ale mi nie odpowiadała i zrobiłam zwrot towaru. A teraz, dostałam wiadomość na mejla że towar został uszkodzony w czasie transportu i mam zrobić reklamację. Ale dlaczego ja mam zrobić reklamację jak towar uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
@mkk69 bo jesteś nadawcą i odpowiadasz za bezpieczne zapakowanie.
Ale zapakowane było dobrze ja jej nawet nie rozpakowałam tylko zrobiłam zwrot.
@mkk69 akurat to nie ma nic do rzeczy, czasem dojdzie byle jak zapakowana cała a czasem się rozwali, odpowiada nadawca 😞
@mkk69 nic nie szkodzi jako że za zwrot odpowiada nadawca / konsument to za spakowanie i zniszczenie w transporcie odpowiadasz ty, jeśli przewoźnik się z tobą skontaktował w tej sprawie to ty masz prawo złożyć reklamację bo paczka nigdy nie dotarła do sprzedawcy by on mógł taką reklamację złożyć.
@mkk69 przewoźnik czy sprzedawca Ci napisał ?
Przykro ale odpowiadasz za zabezpieczenie paczki, a jak farba się rozlała i uszkodziła inne paczki to przewoźnik będzie dochodził od Ciebie odszkodowania 😞
Jeśli przesyłka, którą odeślesz do sprzedającego, zostanie uszkodzona w transporcie lub zaginie: