Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od listopada nie ma wpłaty na moim koncie, mimo , że sprzedający przedstawił dowod wpłaty. Niby ktoś miał dzwonić w tej sprawie ale tylko dostałam sms, że nie może się skontaktować, co jest nie prawdą, bo cały czas jestem pod telefonem. Proszę o wyjaśnienie bo to zaraz będzie 3 miesiące
@anillina Wysłałaś zakupiony przedmiot? Jak nie to się nie przejmuj > to może być próba oszustwa > wyłudzenia przedmiotu. Wpłata była robiona przez AF? > czy bezpośrednio na konto? > masz to potwierdzenie wpłaty?
Jakby zapłacił to środki powinny być tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?dateFrom=2022-12-04
Nie prawda bo mógł zrobić wpłatę bezpośrednio na konto sprzedawcy
@anillina widzę, że sprawa jest wyjaśniana, przykro mi z powodu trudności komunikacyjnych, jednak z powodu bezpieczeństwa sprawy związane z Allegro Pay wymagają dodatkowej weryfikacji tożsamości. Upewnij się proszę, że w danych konta jest wpisany aktualny numer telefonu. Doradca Allegro Pay, będzie mógł wyjaśnić co się stało ze zwrotem wpłaty po telefonicznej weryfikacji tożsamości.