anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyjaśnienie wpłaty

anillina
#1 Nowicjusz#

Od listopada nie ma wpłaty na moim koncie,  mimo , że sprzedający przedstawił dowod wpłaty. Niby ktoś miał dzwonić w tej sprawie ale tylko dostałam sms, że nie może się skontaktować,  co jest nie prawdą,  bo cały czas jestem pod telefonem.  Proszę o wyjaśnienie bo to zaraz będzie 3 miesiące 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Ziolko39
#21 Demiurg#

@anillina Wysłałaś zakupiony przedmiot? Jak nie to się nie przejmuj > to może być próba oszustwa > wyłudzenia przedmiotu. Wpłata była robiona przez AF? > czy bezpośrednio na konto? > masz to potwierdzenie wpłaty?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

cFiat
#12 Orędownik#

Nie prawda bo mógł zrobić wpłatę bezpośrednio na konto sprzedawcy

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anillina widzę, że sprawa jest wyjaśniana, przykro mi z powodu trudności komunikacyjnych, jednak z powodu bezpieczeństwa sprawy związane z Allegro Pay wymagają dodatkowej weryfikacji tożsamości. Upewnij się proszę, że w danych konta jest wpisany aktualny numer telefonu. Doradca Allegro Pay, będzie mógł wyjaśnić co się stało ze zwrotem wpłaty po telefonicznej weryfikacji tożsamości. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów