anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złożyłam zamówienie 24 czerwca, przelew w Banku zrobiłam 28 czerwca. Nie mam ani towaru, ani zwrotu

Client:104497584
#7 Wielbiciel#

24 czerwca Złożyłam zamówienie w firmie Yestu na pościel. Pieniądze za zamówiony towar wpłaciłam w Banku Spółdzielczym Sztum, na konto PAYU o numerze konta 60 1240 6960 3496 0132 4626 9433 w potrzebnej kwocie 111,79 zł.  Tytuł przelewu IDT XX3246269433ALLEGROXX PAYU. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru, ani  zwrotu pieniędzy. Proszę o informację dotyczącą zamówienia i pieniędzy które wpłaciłam.                                                              Bernadeta  [edycja]

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104497584 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedającym? Najlepiej rozpocznij dyskusję. Sprzedający będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów