anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za drugim razem moja przesyłka zwrotowa dotarła do nadawcy i sprzedawca zwraca mi pieniądze za zakup

androz2
#7 Wielbiciel#

Za drugim razem moja przesyłka zwrotu dotarła do nadawcy i sprzedawca zwraca mi pieniądze za zakup wraz z kosztem przesyłki. Niestety ale ja i tak czuje się poszkodowany ponieważ na niepełnym adresie na stronie sprzedającego straciłem prawie 30 zł. Musiałem dwukrotnie wysyłać list polecony a raz musiałem zapłacić także za nie odebraną przesyłkę przez sprzedającego. List polecony to 8.50 za wysyłkę i tyle sam za odbiór nieodebranej przesyłki. Potwierdzenie wysyłki już przekazywałem w załączniku ale mogę wysłać po raz kolejny. Poza tym doszły koszty kopert specjalnych w sumie 5 zł.  czyli razem 29,50 zł. Co przy wartości kupowanego przedmiotu to połowa jego wartości. IMG20240803145755.jpgIMG20240810124629.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

milka1234567890
#18 Luminarz#

To domagaj się zwrotu tego.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak sprzedający wprowadził Cię w błąd to domagaj się zwrotu kosztów odesłania, poproś o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@androz2 Możesz domagać się zwrotu wszystkich poniesionych kosztów, poza kosztem jednorazowego odesłania towaru.

oznacz moderatorów

androz2
#7 Wielbiciel#

Mówiąc szczerze nie wiem jak to zrobić bo praktycznie sprawa została niby załatwiona i nie wiem czy jeszcze jest sens z tą Panią cokolwiek rozmawiać na Allegro tym bardziej, że tłumaczy się tym że listonosz zawinił najbardziej i skargę na niego złożyła. Ale trzeba z nią po prostu na przyszłość żadnych transakcji nie robić. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak uważasz, zapytałeś więc odpowiedzieliśmy.

oznacz moderatorów

androz2
#7 Wielbiciel#

Może bym i próbował jeszcze z kimś dochodzić zwrotu tych małych pieniędzy ale nie wiem czy z Allegro jako portalem czy też bezpośrednio ze sprzedawcą!

oznacz moderatorów