Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za drugim razem moja przesyłka zwrotu dotarła do nadawcy i sprzedawca zwraca mi pieniądze za zakup wraz z kosztem przesyłki. Niestety ale ja i tak czuje się poszkodowany ponieważ na niepełnym adresie na stronie sprzedającego straciłem prawie 30 zł. Musiałem dwukrotnie wysyłać list polecony a raz musiałem zapłacić także za nie odebraną przesyłkę przez sprzedającego. List polecony to 8.50 za wysyłkę i tyle sam za odbiór nieodebranej przesyłki. Potwierdzenie wysyłki już przekazywałem w załączniku ale mogę wysłać po raz kolejny. Poza tym doszły koszty kopert specjalnych w sumie 5 zł. czyli razem 29,50 zł. Co przy wartości kupowanego przedmiotu to połowa jego wartości.
To domagaj się zwrotu tego.
Jak sprzedający wprowadził Cię w błąd to domagaj się zwrotu kosztów odesłania, poproś o pomoc Allegro.
@androz2 Możesz domagać się zwrotu wszystkich poniesionych kosztów, poza kosztem jednorazowego odesłania towaru.
Mówiąc szczerze nie wiem jak to zrobić bo praktycznie sprawa została niby załatwiona i nie wiem czy jeszcze jest sens z tą Panią cokolwiek rozmawiać na Allegro tym bardziej, że tłumaczy się tym że listonosz zawinił najbardziej i skargę na niego złożyła. Ale trzeba z nią po prostu na przyszłość żadnych transakcji nie robić. Pozdrawiam!
Jak uważasz, zapytałeś więc odpowiedzieliśmy.
Może bym i próbował jeszcze z kimś dochodzić zwrotu tych małych pieniędzy ale nie wiem czy z Allegro jako portalem czy też bezpośrednio ze sprzedawcą!