anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubioy zwrot.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Anet545
#1 Nowicjusz

Witam.Zwrocilam buty przez DPD. W historii jest,ze zwrot odebrany przez kuriera, a po jakimś czasie, ze przesyłka zagubiona. Pisałam do sprzedającego i do allegro. W allegro pay mam do spłaty za te buty.Co robić w takiej sytuacji.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Anet545 przy zakupie z Allegro Pay zawierasz umowę kredytową. Masz obowiązek spłaty, niezależnie od tego czy zamówienie zwracasz, czy nie. W tej sytuacji spłać zakup, i jeżeli przesyłka została uznana za zagubioną zgłoś reklamację na przesyłkę. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

A jeżeli nie zostanie uznana za zaginioną, to co wtedy?

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Anet545 pisałaś, że przesyłka jest oznaczona jako zagubiona. Czy możesz podać mi numer zamówienia lub przesyłki? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Screenshot_20251027_115723_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Screenshot_20251027_115708_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Anet545 dzięki! Widzę, że miałaś założoną dyskusję do tego zamówienia. W dyskusji opisaliśmy co powinnaś zrobić w tej sytuacji:

Po wejściu w Moje zakupy, przy odpowiednim zamówieniu, proszę o skorzystanie z nowej formy przycisku [Zgłoś reklamację lub problem], następnie proszę wybrać [Przesyłka],
- przechodząc do reklamacji logistycznej, proszę o wybranie: powód reklamacyjny, czy chce Pani reklamować jeden, pojedynczy produkt czy całą przesyłkę,
- opisze Pani problem - im precyzyjniej, tym lepiej
- załączy Pani dodatkowe pliki, które będą pomocne w rozpatrzeniu reklamacji - np. zdjęcia czy protokół szkody,
- określi Pani wartość swojego roszczenia.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Juz to zrobiłam. 

oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Przekierowuje do przewoźnika, a DPD odpisali, ze nie jestem osobą uprawnioną do składania reklamacji.Takze błędnie mi tutaj Pani odpowiada

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Anet545 w takim przypadku jest potrzebne załączenie pełnomocnictwa. Poprosiłam o pomoc w złożeniu reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą mailowo w korespondencji 54674460

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Dziękuję 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Anet545 bo nie jesteś nadawcą na etykiecie a jest nim allegro zgodnie z prawem ty składasz reklamację na wykonanie zwrotu smart do allegro a oni sobie niech wyjaśniają z przewoźnikiem

oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Dzięki bardzo.Podpowiedz jak to zrobić?Mailowo?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Anet545 formularz kontaktowy kategoria kupujący albo zwroty jeśli tam coś takiego zobaczysz.
Reklamacja na wykonanie usługi zwrotu przez allegro z pakietem smarta. Opisz problem nr paczki i co się niby z nią dzieje. Roszczenie zwrot środków od allegro za towar w zwracanej paczce w kwocie x zł.

oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

U kogo zgłosić?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Anet545 

1 spłacać kredyt w pay normalnie do wyjaśnienia sprawy potem rozliczyć nadpłatę

2 złożyć reklamację nie do przewoźnika czy sprzedawcy a do allegro na uslugę smart w ktorej masz darmowy zwrot na ten zwrot właśnie

oznacz moderatorów
Anet545
#1 Nowicjusz

Dzięki bardzo.

oznacz moderatorów