anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup kartą PayPo, zwrot od Allgero a środków na karcie brak.

PUDLISHKA
#2 Obserwator

Zapłaciłam za zakupy kartą PayPo, zwróciłam jedną z dwóch par butów, sprzedający zaakceptował i zleciła zwrot, 28.11.2025 realizacji zwrotu a na karcie PayPo do dnia dzisiejszego brak pieniędzy. Allegro przesłało potwierdzenie , że Payu zrealizwało przelew (uznając sprawę za załatwioną a nie jest bo pieniędzy nadal nie mam) i teraz odsyła mnie do PayPo, PayPo odsyła mnie do Allegro i Payu. Po kilku maila z prośbą o pomoc włączyłam do sprawy  boguduchawinnego sprzedającego poprzez dyskusję bo już nie wiem co mam zrobić żeby odnaleźć swoje bądź co bądź pieniądze. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @PUDLISHKA, z tego co widzę, nasza konsultantka skontaktowała się z Tobą w zgłoszeniu mailowym o numerze 56668186. Zasugerowała skontaktowanie się z bankiem, z którego usług korzystasz oraz złożenie w nim reklamacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

PUDLISHKA
#2 Obserwator

Jasne. Dostałam mailową odpowiedź i przekazałam ją do PayPo które każe mi kontaktować się z Payu a ja proszę żeby Państwo to pomogli mi wyjaśnić bezpośrednio z PayPo jako zleceniodawcy przelewu.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Rozumiem @PUDLISHKA, czy składałaś reklamację do PayPo czy tylko się kontaktowałaś?
Z tego co widzę, nasza konsultantka otrzymała oraz przesłała Ci potwierdzenie, że środki zostały zwrócone prawidłowo.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

PUDLISHKA
#2 Obserwator

Tak. złożyłam reklamację  do PayPo w piątek 5.12.2025r. i nadal czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów