Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówione zamówienie zostało przeze mnie anulowane ale opłacone z PayPo,teraz przychodzi inf.o konieczności spłaty ale dlaczego przychodzą takie powiadomienia kiedy anulowalam zamówienie i jest to widoczne i czytelne w moim koncie.
Sprzedający w ciągu 14 dni powinien zwrócić środki. Kredyt brałeś Ty wiec to Ty jesteś zobowiązany do spłaty dopóki tego nie zrobi. Zakładaj dyskusję jak nie zwrócił i ewentualnie potem POK.
@Client:45701252 jeśli chodzi o zamówienia o numerach:
948eda41-fb78-11ec-aafd-05b056d7e9ab - tą wpłatę sprzedający zwrócił.
578affd1-fb77-11ec-9d5d-7d03af68da20 - tą wpłatę sprzedający zwrócił.
Natomiast nie przesłał zwrotu wpłaty za zamówienie nr 279a3e71-fb78-11ec-a9d9-296e62f43664. Dlatego spłata widnieje jako do opłacenia. Jeśli już dostałaś wiadomość z przypomnieniem o spłacie to znaczy, że termin upływa za trzy dni.
Poproszę o wysłanie wiadomości do sprzedającego z przypomnieniem o tym zwrocie, ale jeśli nie otrzymasz powiadomienia e-mail o tej wpłacie w ciągu najbliższych dni, to aby nie zostały naliczone odsetki powinnaś uregulować tą płatność i wtedy gdy sprzedający ją zwróci to albo zostanie przelana na numer konta jaki masz podany w Panelu Allegro Pay w części "opcje" > "zarządzanie nadpłatami" albo będziesz mogła przeksięgować tę wpłatę na inne spłaty w ramach Allegro Pay.
@Client:45701252 sprzedający dziś zlecił zwrot wpłaty za to ostatnie zamówienie. Wpłata musi się jeszcze zaksięgować, więc poproszę Cię o cierpliwość.