Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zapłaciłem dwa razy za te same raty w Allegro Pay wysłałem potwierdzenia przelewów jeden pracownik napisał ,że nadpłata będzie do odbioru po 3 dniach ,po 4 dniach napisałem do Allegro w odpowiedzi otrzymałem informację, że nadpłata zostanie przekazana na poczet kolejnych rat.
Czy to zgodne z prawem poprosiłem o zwrot nadpłaty na konto i cisza od Allegro.
Nie koniecznie, masz wypłonioną zakładkę w panelu Allegr Pay >opcje> zarządzaj nadpłatami? Skontaktuj się tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...
Hej.
Niestety nie mam takiej opcji na koncie ,jeden pracownik pisał mi ,że będę miał nadpłatę, a drugi ,że mi nie oddadzą ma przejść na spłatę kolejnych rat.
Dlatego wysłałem sprawę do Rzecznika Finansów i Rzecznika Praw Konsumentów.
Jeżeli pracownik Allegro mnie okłamuje trzeba poprosić o pomoc innych.
@gregorborsuk widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję w sprawie o nr 26762291, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w korespondencji e-mail.
ja też mam negatywne doświadczenia na allegro, czekam na odpowiedź już tydzień i nic
Napisz do Rzecznika Finansów i Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc.