anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zepsuł mi się odkurzacz na gwarancji ,ale zniknął mi paragon w wiadomościach. Czy mogłabym odzyskać?

Labedzkaanita
#1 Nowicjusz

Był to odkurzacz pionowy firmy Bosch.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Labedzkaanita na poczcie email powinieneś mieć jako załacznik.

A myślałeś nad reklamacją z tytułu niezgodności z umową?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Labedzkaanita rozumiem, że dotyczy to zamówienie nr 3942bd90-e835-11ee-ad78-e5880f4893a7? Możesz reklamować ten przedmiot u sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową, wtedy nie będzie Ci potrzebny dowód zakupu. 
(edytowano)

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika rękojmia to zakup B2B lub C2C, a tu pewnie zakup konsumencki B2C skoro był paragon, a to jest zgodnie z UK reklamacja z tytułu niezgodności z umową 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 masz rację, mój błąd. Dzięki za zwrócenie uwagi, poprawione. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Labedzkaanita

Często gwarant ma możliwość weryfikacji statusu gwarancji po nr seryjnym.

Ps. Masz zarejestrowany produkt na https://bosch-home.pl/mybosch

oznacz moderatorów