Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Planuje dokonać zakupu na "większą kwotę" (w ramach możliwości allegro pay) i dokonać płatności poprzez allegro pay i wybrać opcję "płatność do 30 dni" a następnie w ciągu paru dni spłacić większą sumę i po rozliczeniu, dokonać zmiany płatności np na 10 rat +naliczona płatność za "odsestki". Czy w trakcie takiego zabiegu nie napotkam np problemu, że po dokonaniu płatności na indywidualne konto, przelewem np 50% kwoty i chęci zmiany ilości rat coś mi nie zostanie zblokowane. Nie chciałbym się złapać na tym że nagle okaże się, że musze wpłacić całą sumę do 30 dni a bardzo zależy mi na kupnie. Z góry dziękuje za pomoc.
Czy mogę zmienić harmonogram spłat?
Tak. Jeżeli wybierzesz spłatę w ciągu 30 dni – lub jeżeli korzystasz ze SMART! i wybierzesz opcję spłaty w 2 ratach – a kwota Twojego zakupu wyniesie minimum 200 zł, możesz zmienić opcję spłaty na od 3 do nawet 20 miesięcznych płatności. Zrobisz to w panelu Allegro Pay. Poinformujemy Cię o tej możliwości mejlowo i w wiadomości SMS.
Zmiana opcji spłaty wiąże się z zawarciem nowej umowy Allegro Pay – Twoja stara umowa wygaśnie, a Ty będziesz regulować płatności zgodnie z nowym harmonogramem.
Pamiętaj, że możesz podzielić raty, gdy:
Ok.... Jednak wole dopytać... Planuje wybrać opcję płatność smart "płatność do 30 dni", następnie np w ciągu 25 dni dokonać płatności przelewem albo dokonać płatności po 3 dniach przelewem, następnie po 25 dniach kolejnym przelewem i dopiero potem zdecydować jak rozłożyć to na raty. Może dla przykładu, zamawiam coś dzisiaj (tj 15.08.2023) na kwotę 4000 PLN i wybieram allegro pay, płatność do 30 dni. W dniu 20.08.2023, dokonuje przelewu np na 1000 pln, potem 25,08.2023 dokonuje przelewu na kolejne 1000 pln, pozostaje mi do spłaty 2000 pln w ciągu 30 dni (od dnia dokonania zakupu) i nagle stwierdzam, że sobie zmienam na 10 rat i ponosze kwotę odsetek od 2000 pln, czy dobrze rozumuje?
@wajoman powinno się udać, ale dla pewności napisałabym za pomocą tego formularza, Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości będzie mógł szczegółowo odnieść się do Twojego pytania.