Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry wszystkim.
Mam taki problem.Zwróciłem towar z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania na przesyłkę (ponad tydzień zamiast 3-4 dni).Sprzedający przyjął zwrot już ponad 2 miesiące ,Allegro zmieniło status płatności Allegro Pay "na oczekuje zwrot od sprzedawcy" a mimo to nadal wymaga ode mnie spłaty za ten towar jednocześnie uniemożliwiając mi zapłatę rat za inne produkty które regularnie opłacam (nie spłacona rata blokuje kolejność spłat pozostałych).Na moje maile z prośbą o wyjaśnienie sytuacji od ponad 2 tygodni Allegro nie raczy odpowiedzieć.
Jak rozwiązac taką sytuację?
Chyba pozostaje mi rozwiązać problem spłacając ratę i pożegnać się raz na zawsze z tą platformą handlową.
Bardzo się zawiodłem.Po tylu latach posiadania konta i tysiącach zakupów jakie zrealizowałem w tym serwisie jestem traktowany jak intruz ,któremu nikt nie raczy odpowiedzieć na grzecznie zadawane pytania.
@andrzejlxx3 Sprzedawca musi oddać pieniądze do Allegro Pay i zrobi to, tylko załóż spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Dziękuję za rzeczową podpowiedz.Założyłem ponownie dyskusję i poczekam.
@andrzejlxx3 sprzedawca nie zwrócił środków czyli w dalszym ciągu na Tobie ciąży obowiązek spłaty .
Ok.Tylko dlaczego Allegro przez 2 miesiące nie wzywa do zapłaty sprzedającego wiedząc ,że przyjął przesyłkę nie zgłaszając uwag (paczkę zwróciłem nawet jej nie rozpakowywując).
@andrzejlxx3
Umowę ratalną zawarłeś Ty z Allegro (nie ze Sprzedawcą) uchybienie sprzedawcy w zwrocie środków nie zwalnia Ciebie z obowiązku spłaty rat wynikających z zawartej Umowy.
Allegro może upomnieć sprzedawcę w toku otwartej dyskusji (a nie w charakterze Dłużnika wobec Allegro).
Wezwanie sprzedawcy w charakterze Dłużnika powinien otrzymać od Ciebie (jesteś jego Wierzycielem)