Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
około 2 mies temu zakupiłem za pomocą Allegro Pay spodnie medyczne. Zakup jednak okazał się nietrafny więc zwróciłem towar sprzedającemu. Niestety mimo zwrotu nadal widnieje w panelu AllegroPay kwota do spłaty. Co z tym zrobić? Proszę o pomoc!
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków. Pisz tu i wyjaśnij: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
@Seeeki Po zwrocie towaru sprzedawca nie oddał pieniędzy do Allegro Pay, dlatego w dalszym ciągu masz kwotę do spłaty. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnij się o zwrot pieniędzy i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Gdy sprzedawca wreszcie odda pieniądze, Allegro poinformuje Cię o tym mailem.