Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, W dniu 20.11.2025r. złożyłem zamówienie na platformie **piiip**. Jako formę płatności wybrałem płatność kartą Allegro Pay.K rótko po złożeniu zamówienia jednak je anulowałem ponieważ się rozmyśliłem. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy na konto AllegroPay? Skontaktowałem się również z **piiip** i otrzymałem następującą wiadomość (przetłumaczyłem na j.polski) Dziękuję za cierpliwość. Sprawdziłam to dla Ciebie i z mojej strony widzę, że w momencie anulowania przedmiotu nie został on jeszcze opłacony — środki były jedynie zautoryzowane. Możesz to potwierdzić w swoim banku. Kod autoryzacji to: (tutaj kod)
A z tego co widzę w panelu AllegroPay płatność została pobrana. Dostałem również informację od Allegro z infolinii, że środki zostaną zwrócone do 4.12. Dzisiaj mija ten termin.
@kolan145 niestety na forum nie mamy możliwości weryfikacji Twojej usługi Allegro Pay. Zaczekaj do końca dzisiejszego dnia i jeżeli środki nie wrócą, skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca będzie mógł udzielić Ci dalszych informacji.
Zwróciłem się do Allegro przez formularz z samego rana, ale nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi.
@kolan145 podaj numer korespondencji, sprawdzę to.
zgłoszenie numer "56768670"
@kolan145 dzięki! Widzę, że sprawą opiekuje się już odpowiednia osoba. Proszę Cię o cierpliwość, wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź.