Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałam spłacić zakupy dokonane za pośrednictwem Allegro Pay. Niestety popatrzyłam na złą wartość w efekcie nadpłaciłam zakup. Otrzymałam na maila informację o nadpłacie środków, taka sama sytuacja jest przy pozycji tego zakupu - nie zniknął jak pozostałe opłacone, jest nadal widoczny z informacją :
Spłaciłeś swój zakup, ale otrzymaliśmy więcej środków niż powinniśmy.
Kwota nadpłaty282,22 zł
Więcej szczegółów znajdziesz poniżej w historii.
Bardzo proszę o informację co mam zrobić aby otrzymać zwrot nadpłaty i zamknąć transakcję.
Z góry dziękuję za pomoc.
@Agata-Wyka Cześć. 🙂 W każdej chwili możesz wypłacić nadpłatę z poziomu panelu Allegro Pay: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/
Wybierz "Opcje" a następnie "zarządzanie nadpłatami".
No właśnie nie mogę. nadpłata "wisi" już od tygodnia ale nie pojawia się na kocie Allego Pay.
Jest informacja przy zakupie - tak jak napisałam wyżej, miałam to na mailu ale nie widnieje w nadpłatach stąd moja prośba o wsparcie.
@Agata-Wyka Rozumiem. W takim razie napisz do nas proszę przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Po weryfikacji Twojej umowy z Allegro Pay sprawdzimy, co się dzieje 🙂
@ko_alka ok, tak zrobię. Dziękuję