Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Zakupiłam kilka produktów u jednego sprzedawcy. Jeden z nich był uszkodzony drugi kompletnie mi nie przypasował. Zrobiłam zwrot produktu zgodnie z tym co przeczytałam w zakładce " zwroty i reklamacje" wrzuciłam przesyłkę do paczkomatu.( Robiłam to pierwszy raz) Do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji od sprzedawcy czy rzeczy dotarły.Wspomnę że wybrałam formę płatności "payPo" . Za kilka dni mam spłacić kwotę za ten zakup jednak produkty zwrócone nadal mi się nie odliczyły..?? Co mam zrobić w takiej sytuacji??
@tuska168 Cześć. Czy mogę Cię prosić o więcej szczegółów? O jaki zwrot chodzi?
Mam podać dane przedawcy? Datę zakupu? Co konkretnie?
@tuska168 Najlepiej numer zamówienia
27a6eb40-b228-11ed-955c-63af2e914613 sprzedający to EdiSmart3
@tuska168 W przypadku tego zakupu zwróciłaś dwa produkty. Sprzedający na zwrot środków ma 14 dni, zatem ten czas jeszcze nie minął. Możesz też skontaktować się ze sprzedającym i dopytać o etap zwrotu.
Zamówienie zostało opłacone za pomocą Allegro Pay, zatem kiedy sprzedający zwróci pieniądze, Twój limit w usłudze się zwiększy. Jeśli zdążyłaś już spłacić zakupy, to na Twoim koncie powstanie nadpłata. Po uzupełnieniu numeru konta w panelu Allegro Pay (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/).
Jeszcze nie opłaciłam tego zamówienia .czyli mam spłacić całość? A po rozpatrzeniu zwrotu pieniądze gdzie się pojawią?
@tuska168 Jeśli termin spłaty się zbliża, to musisz uregulować całość. Kiedy sprzedający zwróci Ci środki, to na Twoim koncie w Allegro Pay powstanie nadpłata.
W opcjach (w Panelu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/) możesz uzupełnić numer swojego konta do zwrotu nadpłaty.