Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, spłacałem zakup i trafiłem niestety na piątkowe problemy allegro z PayU. Pierwsza spłata się nie powiodła i ponowiłem, udało się za drugim razem ale do allegro z banku poszły pieniądze dwa razy. Prowadzę rozmowę z allegro odnośnie otrzymania zwrotu ale tyle co mi kazali do dziś zrobic to wpisać nr konta w opcjach nadpłat i zlecić sobie nadpłatę. Pani z obsługi poinformowała mnie e-mailem że widzi nadpłatę i żebym sobie ją zlecił. Tylko nie wiem jak a pieniędzy jak niema tak nie było i to z winy Allegro. Nr zgłoszenia do allegro: "19615985" [ ref:_00D24aE05._5003VKwuU8:ref ]
@marcinaftyka1 Chodzi o nadpłatę w Allegro Pay? Wystąp o jej zwrot tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
@marcinaftyka1 Nadpłata trafi na Twoje konto bankowe, tylko podaj nam proszę numer konta, na które nadpłata ma trafić. Zrobisz to w panelu Allegro Pay: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/. Kliknij w zakładkę "Opcje" a następnie w "Zarządzanie nadpłatami". W kolejnym kroku wpisz swój numer rachunku. Pieniądze otrzymasz w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych.
Tak uczyniłem. To teraz już nic więcej nie muszę nigdzie zgłaszać? Automatycznie zostanie zwrócona kwota.
@marcinaftyka1 Tak, po uzupełnieniu formularza w ciągu 3 dni otrzymasz zwrot nadpłaty na swoje konto.
Gdzie mogę zgłosić jeszcze sprawę ? minęło już w sumie 6 dni od wpisania numeru konta a pieniędzy ani widu. W korespondencji jestem tylko ciągle zwodzony kopiowanie treści oraz tymi magicznymi 3-ema dniami.