Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłam przez allegro wózek. Niestety wózek przyszedł nie tego koloru, który zamówiłam. Po rozmowie ze sprzedającym dokonaliśmy zwrotu złego i wysyłkę nowego na koszt sprzedającego. Moje pytanie brzmi - jeśli sprzedający napisał abym zgłosiła zwrot przez allegro ja to zrobiłam a następnie przy wyborze wysyłki, która była tylko płatna z mojej strony sprzedający wysłał opłaconego swojego kuriera z GLS, który odebrał nieprawidłowy produkt. Tylko problem tkwi w tym, że minęło kilka dni a mi nadal przy tym wózku w opcjach allegro zostało, że wózek nie został przeze mnie odesłany. Mam potwierdzenie nadania od kuriera sprzedającego. Proszę mi powiedzieć czy tak ma być? Dodam, że był to produkt kupiony na raty.
@myczita w tej sytuacji zachęcam otwórz dyskusję i wyjaśnij to ze sprzedającym. Jeśli nie uda Wam się porozumieć, możesz poprosić nas o pomoc w dyskusji.
@myczita a masz jakieś potwierdzenie odesłania?
Ale jak sprzedawca wymienił towar powinien u siebie wydać decyzje odmową zwrot pieniędzy. A ty normalnie powinnaś spłacać raty.