Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem używany telefon, (wg. regulaminu Allegro stan używany: w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem)
Telefon jest niesprawny - resetuje się i ma padniętą baterię.
Opłaciłem aukcję przez Allegro Pay. Co muszę zrobić, żeby dokonać zwrotu do sprzedającego? Czy mam opłacić Allegro Pay i później wygenerować etykietę zwrotną? Nie opłacać i tylko zwrócić?
To reklamcja a nie zwrot, ale robi się to tak samo jak przy zwykłym zakupie, mówimy o ratach, Otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Mam opcję darmowego zwrotu w szczegółach zakupu (Zwróć zakup). Napisałem i zobaczę co powiedzą w sprawie zwrotu, ale myślę że nie będą próbować się wykręcić. Inaczej otworzę dyskuję.
Tylko nie wiem będzie wyglądać zwrot pieniędzy skoro to poszło przez Allegro Pay.
To błąd ponieważ przy zwrocie sprzedający może Ci zwrócić np. 1zl wg prawa. A przy reklamacji uznanej nie.
Należy zgłosić reklamację do sprzedającego, może też być w formie dyskusj. Czym innym są sprawy między tobą a sprzedającym i proces reklamacji, a czym innym twoje zobowiązania wobec Allegro pay, które musisz rozliczyć terminowo.
Cześć @pksprzedaz. Jeśli chodzi o sam zwrot, to pieniądze, które dostaniemy od sprzedającego zaliczymy na poczet Twoich spłat.
Jeśli chcesz reklamować otrzymany produkt, to zachęcam do rozpoczęcia Dyskusji ze sprzedającym i opisanie sytuacji. Gdy odeślesz przedmiot, a sprzedający nie zwróci pieniędzy i Dyskusja nie przyniesie skutku, możesz skorzystać z Allegro Protect, w którym możesz odzyskać pieniądze.
Ok dziękuję za potwierdzenie, to samo przeczytałem na stronie o zwrotach.
Sprzedający odpisał w wiadomości na Allegro, żebym odesłał i zwróci pieniądze. Czy mogę odesłać i w przypadku problemów ze zwrotem środków dopiero wtedy rozpocząć dyskusję i uzyskać zwrot z Allegro Protect?
Możesz tak zrobić, ale prawo jest jasne zwrot bez podania przyczyny to nie reklamcja, możesz zmienić zdanie ale to zawsze ryzyko i możliwe problemy. W takiej sytuacji trzeba zaznaczyć w zwrocie przyczynę, masz darmowy zwrot?
@pksprzedaz tak możesz bo masz na piśmie że wyraził zgodę na taki zwrot, a właściwie jest to uznana reklamacja z żądaniem zwrotu środków ze strony sprzedawcy
Tylko nie napisał ile % zwróci!☹️