Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zwrotu towaru z płatności AllegroPay, i zamiast dostać pieniądze na konto AllegroPay został wydłużony harmonogram spłaty do 48 dni. Dlaczego tak się stało? Czy finalnie mam za to zapłacić? Dlaczego skoro zwróciłam towar?
Ty zwracasz towar ale masz umowę na raty i do czasu zwrotu środków przez sprzedającego na Tobie spoczywają raty, a jak spłaci i będzie nadpłata to po wypełnieniu w panelu Allegro Pay >opcje> zarządzaj nadpłatami zwrócą Ci ją na wskazane konto.
Właśnie napisałam do Pani która dostała towar o zwrot środków, i odpisała że pieniądze już zostały zwrócone, a na AllegroPay nic mi się nie pojawiło tylko został wydłużony czas spłaty.
O tak to wyglada, a zawsze jak zwracałam jakiś towar to nie było problemu od razu zwracali pieniądze na AllegroPay tzn zasilali te środki i wszystko było wyrównane, a teraz mam wydłużony harmonogram spłat 🫣
@szevvczykkinga aby to wyjaśnić, skontaktuj się z nami proszę za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości Doradca Allegro Pay, będzie mógł udzielić szczegółowych informacji na temat tej umowy 🙂