anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru - formularz zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Imielniczka
#1 Nowicjusz#

Wczoraj dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka, dwa razy dostawałam powiadomienia o opóźnieniu. Niestety okazało się, że zawartość nie spełnia oczekiwań i postanowiłam ją odesłać. Wybrałam zakładkę Zwroty, ale tam znalazłam informację, że nie mogę wybrać bezpłatnej opcji zwrotu, bo nie otrzymałam jeszcze przesyłki (!). Opuściłam zakładkę, w nadziei, że kurier uzupełni dane i będę mogła wygenerować kod później. Dzisiaj okazało się, że zakładka Zwroty jest już dla tego zakupu nieaktywna, a przesyłka ma status "zwrócona d nadawcy".

Jakiś pomysł co z tym zrobić dalej? Dzięki za wszelkie wskazówki.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Imielniczka podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twoja wiadomość? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Imielniczka
#1 Nowicjusz#

Numer zamówienia to: 11022638568. Podczas poszukiwania numeru zamówienia odnalazłam opcję i udało mi się wygenerować etykietę. Dzięki 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Imielniczka no to super 🙂 Cieszę się, że udało Ci się rozwiązać problem. Pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Imielniczka Bezpłatny zwrot masz tylko na Allegro, ale zwrotu płatnego możesz dokonać poza Allegro, w czasie 14 dni od odebrania przesyłki przy zakupie od firmy, informując sprzedawcę o zwrocie mailem i odsyłając towar na adres do zwrotów w zakładce Zwroty na uakcji. Jeśli to był zakup Smart, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów