Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka, dwa razy dostawałam powiadomienia o opóźnieniu. Niestety okazało się, że zawartość nie spełnia oczekiwań i postanowiłam ją odesłać. Wybrałam zakładkę Zwroty, ale tam znalazłam informację, że nie mogę wybrać bezpłatnej opcji zwrotu, bo nie otrzymałam jeszcze przesyłki (!). Opuściłam zakładkę, w nadziei, że kurier uzupełni dane i będę mogła wygenerować kod później. Dzisiaj okazało się, że zakładka Zwroty jest już dla tego zakupu nieaktywna, a przesyłka ma status "zwrócona d nadawcy".
Jakiś pomysł co z tym zrobić dalej? Dzięki za wszelkie wskazówki.
@Imielniczka podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twoja wiadomość?
Numer zamówienia to: 11022638568. Podczas poszukiwania numeru zamówienia odnalazłam opcję i udało mi się wygenerować etykietę. Dzięki 🙂
@Imielniczka no to super 🙂 Cieszę się, że udało Ci się rozwiązać problem. Pozdrawiam!
@Imielniczka Bezpłatny zwrot masz tylko na Allegro, ale zwrotu płatnego możesz dokonać poza Allegro, w czasie 14 dni od odebrania przesyłki przy zakupie od firmy, informując sprzedawcę o zwrocie mailem i odsyłając towar na adres do zwrotów w zakładce Zwroty na uakcji. Jeśli to był zakup Smart, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e