Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam zwrot który nastepnie został zniszczony podczas transportu i zutylizowany. W protokole jest informacja że był niewłaściwie zapakowany. Był zapakowany przez sprzedającego, nawet go nie otworzyłam. Reklamacja złożona do firmy kurierskiej. Co z allegro pay, za kilka dni kończy się termin na spłatę. Czy muszę zapłacić mimo braku towaru i nierozwiązanej sytuacji z reklamacja? Może stać się tak, że to ja poniase koszt towaru?
@Basia1981 poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Nr zamówienia to 4074f580-6c6c-11f0-9e6b-018c05a714ca
@Basia1981 dziękuję. Widzę, że dyskusja trwa i wraz ze sprzedawcą działacie u przewoźnika, ale w tej sytuacji proponuję, abyś spłaciła to zobowiązanie, a jeśli sytuacja się wyjaśni i na Twoim saldzie będzie nadpłata, wówczas zostanie rozliczona według zasad opisanych w tym artykule.
Bardzo dziękuję za pomoc i informację.
@Basia1981 nie ma sprawy 🙂 Polecam się i dobrego wieczoru!