Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Mam taki problem
Zamówiłam produkty które miały dotrzeć do czwartku, niestety nie dotarły a sprzedawca od razu po złożeniu zamówienia wprowadził nr przesyłki, więc nie mogłam anulować zakupionego towaru. Zaczęłam pisać do sprzedawcy, utworzylam dyskusję i napisałam że jeśli dzisiaj paczka nie zostanie wysłana to będę prosiła o zwrot pieniędzy. Dodam że zamawiałem przez PayU i towar został całkowicie spłacony. Sprzedający odpisał że dzisiaj tzn w piątek, kurier nie odebrał paczki, więc ja nacisnęłam przycisk zwróć towar, ale Sprzedający po 3 godzinach wysłał towar. Czy mogę anulować jakoś ten zwrot, albo sprzedający? czy będę musiała odesłać paczkę i zamówić na nowo, czy wystarczy poinformować sprzedawcę że jednak rezygnuje ze zwrotu i chce zatrzymać paczkę
W zasadzie nie da się cofnąć w systemie zwrotu, tak możesz odebrać i możesz zostawić, problemem będzie jakbyś jednak chcial zwrócić bo zwrot można zrobić tylko raz.
Czyli jutro jak odbiorę paczkę to mogę spokojnie sobie ją zostawić i nie będę musiała jej zwracać tak jak zrobiłam?
Powiadom o decyzji sprzedającego.
Pisałam do niego wiadomości, ale trochę trudna z nim rozmowa bo prawie wgl nie odpisuję i dla tego tutaj się zgłosiłam żeby się dowiedzieć czy będę mogła korzystać z zamówionych rzeczy czy będę musiała je odesłać
Jak zapłacony, odbierzesz i nie odeślesz to możesz korzystać, poczekaj odpisze.
Chcesz paczkę zostawić, to zostaw i nic nie rób więcej. Sprzedawca i tak nic nie zrobi dopóki nie otrzyma zwrotu towaru.