anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot

33407299
#7 Wielbiciel#

Witam. 

 

W dniu 17 paździrnik b.r. zakupiłem artykuły korzystając z allegro Pay i smart. Paczka miała być 19 u mnie. Napisałem do sprzedawcy czy będzie, stwierdził że opóźni się z braku magazynowych i że w piątek 20 wyśle. Dzisiaj mamy 23, brak paczki a list wisi że niby nadana. Napisałem kolejny raz do sprzedawcy, ale nie odpowiedział od razu. Dokonałem zwrotu, podczas dokonywania jest opcja wybierz jak oddasz paczkę. Co zrobić jak nawet jej nie otrzymałem?

 

Proszę o pomoc.  Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@33407299 zgłoś zwrot bez wybierania opcji odesłania(transportu)

oznacz moderatorów

33407299
#7 Wielbiciel#

Właśnie nie mam tej opcji... I tutaj jest pies pogrzebany... są tylko dane przewoźników z których mogę skorzystać.

oznacz moderatorów