anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z ponowieniem płatności

Client:97277814
#7 Wielbiciel#

Złożyłam zamówienie, muszę ponowić płatność, ale zamawiałam jako klient bez konta i nie wiem jak mogę teraz ponowić tę płatność. Wiecie co zrobić? Dostałam maila z linkiem do ponowy jednak trzeba się zalogować a zmawiałam bez konta.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:97277814 Możesz wysłać sprzedawcy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy i nie kończyć ten płatności. Potem kup to samo ponownie i zapłać. Jeżeli chcesz jednak dokończyć tę pierwszą płatność, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d

oznacz moderatorów