anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Źle dokonany zwrot

Client:47113270
#7 Wielbiciel#

Chciałam zrezygnować z zakupu produktu, który nie został jeszcze wysłany przez sprzedawcę. Nie widziałam nigdzie opcji anulowania zamówienia, więc wybrałam zwrot i wysyłkę własną.

Wysłać produktu oczywiście nie mogę ze względu na to, że go nie posiadam. Dzisiaj dostałam zwrot pieniędzy na konto.

Gdy wchodzę w szczegóły zakupu tego produktu, a potem w szczegóły zwrotu widzę napis "zwrot zakończony", oraz także napis "wyślij paczkę w ciągu 11 dni". 

Chcę się upewnić, czy skoro paczka nadal jest u sprzedawcy to nie muszę obawiać się poleceniem wysłania paczki? Czy muszę coś jeszcze robić w związku ze zwrotem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:47113270 Niczego nie musisz robić, wszystko gra tak już jest ze zwrotem jak towar nie został wysłany.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:47113270 raczej możesz spać spokojnie, skoro sprzedawca oddał kasę to pewnie towaru nie wyśle, troszku wadliwy jest ten formularz bo jak chcesz zwrócić coś co nie posiadasz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów