Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam zrezygnować z zakupu produktu, który nie został jeszcze wysłany przez sprzedawcę. Nie widziałam nigdzie opcji anulowania zamówienia, więc wybrałam zwrot i wysyłkę własną.
Wysłać produktu oczywiście nie mogę ze względu na to, że go nie posiadam. Dzisiaj dostałam zwrot pieniędzy na konto.
Gdy wchodzę w szczegóły zakupu tego produktu, a potem w szczegóły zwrotu widzę napis "zwrot zakończony", oraz także napis "wyślij paczkę w ciągu 11 dni".
Chcę się upewnić, czy skoro paczka nadal jest u sprzedawcy to nie muszę obawiać się poleceniem wysłania paczki? Czy muszę coś jeszcze robić w związku ze zwrotem?
@Client:47113270 Niczego nie musisz robić, wszystko gra tak już jest ze zwrotem jak towar nie został wysłany.
@Client:47113270 raczej możesz spać spokojnie, skoro sprzedawca oddał kasę to pewnie towaru nie wyśle, troszku wadliwy jest ten formularz bo jak chcesz zwrócić coś co nie posiadasz 😄