Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Такая проблема, купил набор на аллегро пришел в другом чемодане, я вернул его, прислали новый в том чемодане который нужен но он был поцарапан и как мне второй раз вернуть назад товар?
@Client:87162070 Oczywiście jak towar jest uszkodzony.
i jak mogę ponownie wygenerować kod, aby wrócić przez inpost
Zakładka "kupione",szczegóły ,zwrot itd..
Po prostu wygenerowałem jeden raz, a drugiego nie mogę
@Client:87162070 Nie da się drugi raz.Musisz reklamować. Tyle że w przypadku niezgodności towaru z opisem, nie "zwracasz", a "reklamujesz". Najlepiej z ramienia rękojmi. Wtedy sprzedający, po uwzględnieniu reklamacji, ma obowiązek zwrotu kosztów, w tym i kosztu przesyłki zwrotnej.
więc zwróciłem mu pierwszy RVZ, a on wysłał mi drugi zestaw, normalny tylko podrapany
@Client:87162070 Właśnie piszę jak masz zwrócić drugi raz.