anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[04.12.2025] Zwrot DPD pickup - brak możliwości wyboru

MAMY ROZWIĄZANIE!
ElCondorre
#9 Pomysłodawca

dostałem towar inny niż w ofercie, sprzedający napisał że mam zrobić zwrot,

od 2 dni widzę komunikat:


Przerwa techniczna

Wykryliśmy awarię i specjaliści już pracują nad jej usunięciem. W tej chwili nie możesz wygenerować przesyłek zwrotnych przez: DPD Pickup (zwrot w punkcie

i możliwy jest tylko zwrot we własnym zakresie, a za zwrot nie zamierzam płacić bo pomyłka jest po stronie sprzedającego

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:104054555 

Doprecyzuj proszę jaki problem? Czy pokazuję Tobie się jakiś komunikat?

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:104054555
#1 Nowicjusz

Screenshot_20251208_180759_Allegro.jpg

 I tak już jest od soboty.

oznacz moderatorów
sebazax
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,

kiedy będzie naprawiony ten problem?

oznacz moderatorów
kaYteQ
#1 Nowicjusz

U mnie to samo.😑

oznacz moderatorów
Konwer-Motodawca
#1 Nowicjusz

U mnie też ten sam błąd. Ciekawe ile zajmuje naprawą tego.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sebazax @kaYteQ przewoźnik już pracuje nad rozwiązaniem problemu. Postaramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonalność. W razie potrzeby pozostaje możliwość wygenerowania zwrotu z innym przewoźnikiem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów