Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 11 września 2020 roku zamówiłam buty, glany , ponad 200 zl, do dziś ich nie mam
Dziwne, że tak długo czekasz i dopiero teraz zamierzasz rozwiązać problem. Jeśli nie minęło 180 dni od zakupu, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Jeżeli minęło 180 dni, także istnieje możliwość skorzystania z POK, ale musisz napisać do Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Regulamin POK dopuszcza wydłużenie terminu na skorzystanie z Programu.
@Client:35058822 Czy próbowałaś się w tej sprawie kontaktować bezpośrednio ze Sprzedającym? Niestety po tak długim czasie w naszym systemie nie ma już możliwości rozpoczęcia dyskusji.
@Client:35058822 cierpliwy z Ciebie klient, ja mam takich, co na drugi dzień po zakupie otwierają dyskusję, że nie otrzymali towaru 🙂 a po pół roku ?