Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamówiłam przedmiot lecz jak się okazało zaszła pomyłka i sprzedawca nie posiadał aktualnie na stanie danego towaru, zostałam poinformowana o tym już po wpłacie pieniędzy. Sprzedawca zlecił zwrot pieniędzy lecz do tej pory nie otrzymałam ich od allegro PayU a minęło prawie 2 tyg. Pieniądze były wpłacane tradycyjnym przelewem bankowym.
Skąd wiesz, że sprzedawca zlecił zwrot wpłaty? Jeśli nie było maila od Allegro z informacją o zwrocie, to nie zwrócił. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i po 24 godzinach poproś w Dyskusji o pomoc Allegro.
Jeżeli był mail od Allegro o zwrocie wpłaty, sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe i zobacz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
jeżeli nigdzie pieniędzy nie ma, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Jowita8201, ostatnie zwroty środków, jakie widzę na Twoim koncie, pochodzą z 17.03.2021 r. oraz 19.03.2021 r. Czy możesz podać więcej informacji? Np. numer zamówienia? Postaram się pomóc. 😊
Temat do zamknięcia sprawa wyjaśniona na czacie allegro z konsultantem.