anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

11 września 2020 roku zamówiłam buty, glany , ponad 200 zl, do dziś ich nie mam

Client:35058822
#1 Nowicjusz#

Witam 11 września 2020 roku zamówiłam buty, glany , ponad 200 zl, do dziś ich nie mam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Dziwne, że tak długo czekasz i dopiero teraz zamierzasz rozwiązać problem. Jeśli nie minęło 180 dni od zakupu, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Jeżeli minęło 180 dni, także istnieje możliwość skorzystania z POK, ale musisz napisać do Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Regulamin POK dopuszcza wydłużenie terminu na skorzystanie z Programu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35058822 Czy próbowałaś się w tej sprawie kontaktować bezpośrednio ze Sprzedającym? Niestety po tak długim czasie w naszym systemie nie ma już możliwości rozpoczęcia dyskusji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Client:35058822 cierpliwy z Ciebie klient, ja mam takich, co na drugi dzień po zakupie otwierają dyskusję, że nie otrzymali towaru 🙂  a po pół roku ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów