Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jutro mija 14 dni po tym jak zgłosiłem reklamację, sprzedawca poinformował mnie w wiadomości, że mają 14 dni na podjęcie decyzji od momentu otrzymania sprzętu, sprzęt otrzymali dwa dni po zgłoszeniu, tj. piątek. Czyli to oznacza, że czas na ustosunkowanie się do reklamacji mają do piątku czy jednak do jutra?
@Rudhini sprzedający ma 14 dni od momentu otrzymania Twojej reklamacji, aby na nią odpowiedzieć.
14 dni licząc od dnia następującego po dniu w którym reklamacja została złożona (nie od doręczenia towaru do sprzedającego).
Jeśli ostatni dzień przypada na wolny odbiorach to liczy się wtedy kolejny dzień roboczy.
Otrzymanie lub nieotrzymanie sprzętu ma niewiele wspólnego z reklamacją, sprzedający może i powinien rozpatrywać reklamację nawet bez zwrotu sprzętu, tylko na podstawie zgłoszenia.
Liczy się tylko termin zgłoszenia.