Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałem za pomocą opcji smart odesłać towar, jednak adres klienta pojawia się zagraniczny, jest podany dodatkowy adres do zwrotu ale nie mogę go wpisać, co zrobić
tomwi1916 skontaktuj się ze sprzedającym .
@tomwi1916 Przy zakupie przez Smart paczka przyszła z zagranicy? Przy zwrocie przez Smart wygenerujesz kod zwrotu i paczkę odsyłasz w paczkomacie i nie obchodzi cię adres. Adresu na zwrocie nie piszesz tylko kod zwrotu ten wygenerowany( dostaniesz go także na maila). Zaklada "kupione" klikasz zwrot i albo całość albo część zwracasz.
Paczka przyjechała z Szczecina tam maja magazyn i na taki adres chcą zwrot ale dane firmy są na Chiny i taki pojawia się adres przy generowaniu kodu
Bo to sprzedający nie ustawił prawidłowych danych do zwrotu. Napisz do nie go żeby to zmienił w zakładce zwroty.