anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Agresywny spredawca.

Client:85288163
#7 Wielbiciel#

😪‌Witam, moja historia jest taka. Co tydzień robię dużo zakupów na Allegro. i tutaj pytam sprzedawcę, o rozmiaru rabatu nawet nie dyskutowalismy, była to po prostu niewielka oferta, czy mógłbyś dać mi zniżkę na produkt?         Na co otrzymałem w odpowiedzi pismo hamstwo, groźby, negatywne nastawienie, no i teraz cały mój dzień został zrujnowany i nie chcę już nic kupować od twoich obrzydliwych sprzedawców. Jeśli to poprzeć wtedy nie, nic dobrego, nie spodziewaj się zakupów od nowych klientów.

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

br.
#21 Demiurg#

@Client:85288163  Chyba coś pomyliłeś.  To raczej ty jesteś agresywny klient jeśli do nieznajomego sprzedawcy  startujesz z takim tekstem: "najpierw rabat, potem zakupy"

Rabat, jako taki owszem istnieje, ale to sprzedający go proponuje i udziela  jeśli uzna że klient zasługuje na takie wyróżnienie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@br. startujesz z takim tekstem: "najpierw rabat, potem zakup 

Co tydzień robię dużo zakupów na Allegro. i tutaj pytam sprzedawcę, o rozmiaru rabatu nawet nie dyskutowalismy

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 A gdzie jest napisane, że własnie u tego , konkretnego sprzedawcy > najpierw przeczytaj ze zrozumieniem > a potem pisz te swoje kocopoły🤣

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@br. Że co? Negocjowanie ceny to agresja wobec sprzedawcy?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@vonNogay Co innego negocjacja ceny, a co innego żądanie rabatu.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@Ziolko39 "Czy moglbys dać mi zniżkę na produkt?" - gdzie tu żądanie?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@vonNogay   Ok, negocjowanie ceny to nie agresja, ale żeby to uzasadnić że jest to przyjazny i miły gest wobec sprzedawcy  mógłbyś opracować jakąś  instrukcję jak takie negocjowanie powinno wyglądać.

Bo krótki mail: "ile zejdziesz z ceny?"  ja i wielu odczytuję jako bezczelność, może jeszcze nie agresja ale już bardzo blisko. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:85288163 A nie przesadzasz trochę > kilka ostrzejszych słów i "już cały mój dzień został zrujnowany" > skopiuj tą wiadomość i wstaw na AG > jak moderacja puści to znaczy, że nie było tak źle > zresztą zawsze możesz wykropkować środek słowa > domyślimy się > a co by było, gdyby zaczął latać ciężki kaliber słów > lina z pętlą i gałąź?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Wklej tu treść Twojego zapytania oraz odpowiedź sprzedającego - tylko wtedy będziemy mogli się do tego odnieść. 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

U mnie negocjowanie ceny przez klientów to nic nowego, czasem udaje się obniżyć cenę, czasem nie. I nikt do nikogo nigdy w tej sprawie nie miał pretensji.

Moim zdaniem psikusa w tej sytuacji sprawił translator. I nic tutaj nie poradzimy nie znając całego przebiegu dyskusji.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Jest taka opcja, rabatu dla konkretnego kupującego?

oznacz moderatorów