anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywowałem płatności przez Revolut proszę o potwierdzenie mojego konta .

Client:134881479
#2 Obserwator#
  • Aktywowałem płatności przez Revolut poproszę o potwierdzenie i odblokowanie funkcji 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:134881479 w zależności od operatora proces aktywacji może trwać od 3 do 5 dni roboczych 

oznacz moderatorów

Client:134881479
#2 Obserwator#

IMG_3063.png

oznacz moderatorów

Client:134881479
#2 Obserwator#

11 wysłałem i żadnej odpowiedzi zwrotnej 

oznacz moderatorów

Client:134881479
#2 Obserwator#

Tam się nie da wysłać za 1.01…

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134881479 Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową, w sprawie numer 52496009. Na forum nie mamy możliwości przeprowadzenia weryfikacji konta. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134881479
#2 Obserwator#

Jak długo mam jeszcze czekać Pani Moderatorko

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134881479 Maila napisałeś dzisiaj. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią, a dodatkowo jest dzisiaj niedziela. Odrobinę cierpliwości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów