Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wyłączyć tą Aline? Przecież to na łeb idzie dostać
@ADawid2019 Alina nie jest taka zła!
Proponuję zadzwonić na infolinię Orange i porozmawiać z Maxem - ten to dopiero leczy 😄
hahhahahha
@ADawid2019 Cześć. Allinę na swoim koncie może wyłączyć Sprzedający, jeśli nie chce, aby nasz czatbot pomagał mu udzielać odpowiedzi Klientom.
Sprzedający może wyłączyć Allinę w zakładce Ustawienia komunikacji:
Jeżeli kupujący zada mi pytanie i Allina odpowie, to czy liczy się ta odpowiedź do jakości sprzedaży? Przed chwilą uruchomiłam Allinkę...:)
@CHECINIAKI Świetnie, mam nadzieję, że będziesz zadowolona 🙂
Odpowiedzi, które są udzielane przez Allinę, nie są brane pod uwagę przy obliczaniu miar w obszarze Obsługa klienta. Liczymy tylko odpowiedzi na te pytania, które trafiły do Ciebie.
100% pytań trafi do mnie, jestem tego pewna hehehe 🙂
@CHECINIAKI Allina odpowiada na pytania Klientów, na które zna odpowiedzi, np. na powtarzające się pytania typu "gdzie jest moja paczka?" czy "kiedy zamówienie zostanie wysłane?".
W przyszłości Allina będzie też odpowiadała na bardziej złożone pytania (wciąż się uczy) 🙂
Oczywiście że się liczy, do ilości także będzie się liczyć.