Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
trzykrotnie próbowałem zweryfikować tożsamość poprzez przelew (mBank) i trzykrotnie nie udało się aktywować Allegro Cash. Dane w Allegro i Banku zgodne - do tej pory nie było problemów (np. z Allegro Pay).
Proszę o pomoc.
Dzień dobry @mateuszn36! Czy gdy próbujesz aktywować Allegro Cash pojawia się jakiś komunikat? Czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym komunikat będzie widoczny?
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Nie - po wykonanym przelewie pokazuje mi się status "w trakcie weryfikacji", a następnie otrzymuje lakoniczny mailowy komentarz/, odpowiedź. Wrzucam załącznik.
Czy jest jakiś inny sposób weryfikacji?
@mateuszn36 dziękuję za zrzut! W takiej sytuacji napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca Allegro Cash będzie mógł sprawdzić dokładny powód odrzucenia weryfikacji.
Mam to samo. Pani z infolinii kilka dni temu przekierowała moją sprawę do "specjalistów" i od tej pory zero odzewu. Lecą se w kulki - nie ma jak wprowadzić usługę, której nie da się aktywować...
@caniolino Twoja sprawa wciąż jest analizowana przez zespół techniczny. Kiedy tylko wyjaśnimy sytuację, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
Mam dokładnie to samo. Z dwóch kont bankowych próbowałem zrobić tę "aktywację". Logowanie do banku poprawne, potwierdzenie kwoty, autoryzacja. A po kilku minutach email z informacją "niestety nie udało się aktywować Twojego rachunku. Środki z Twojego przelewu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni."
@pieconsumer w takiej sytuacji, zgłoś się proszę do nas przez ten formularz. Nasi pracownicy na pewno Ci pomogą.