anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Cash - brak możliwości aktywacji

mateuszn36
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

trzykrotnie próbowałem zweryfikować tożsamość poprzez przelew (mBank) i trzykrotnie nie udało się aktywować Allegro Cash. Dane w Allegro i Banku zgodne - do tej pory nie było problemów (np. z Allegro Pay).

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @mateuszn36! Czy gdy próbujesz aktywować Allegro Cash pojawia się jakiś komunikat? Czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym komunikat będzie widoczny?  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mateuszn36
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Nie - po wykonanym przelewie pokazuje mi się status "w trakcie weryfikacji", a następnie otrzymuje lakoniczny mailowy komentarz/, odpowiedź. Wrzucam załącznik.

Czy jest jakiś inny sposób weryfikacji?

Screenshot_2024-03-12-13-10-51-120_com.google.android.gm.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszn36 dziękuję za zrzut! W takiej sytuacji napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca Allegro Cash będzie mógł sprawdzić dokładny powód odrzucenia weryfikacji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

caniolino
#1 Nowicjusz#

Mam to samo. Pani z infolinii kilka dni temu przekierowała moją sprawę do "specjalistów" i od tej pory zero odzewu. Lecą se w kulki - nie ma jak wprowadzić usługę, której nie da się aktywować...

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@caniolino Twoja sprawa wciąż jest analizowana przez zespół techniczny. Kiedy tylko wyjaśnimy sytuację, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

pieconsumer
#2 Obserwator#

Mam dokładnie to samo. Z dwóch kont bankowych próbowałem zrobić tę "aktywację". Logowanie do banku poprawne, potwierdzenie kwoty, autoryzacja. A po kilku minutach email z informacją "niestety nie udało się aktywować Twojego rachunku. Środki z Twojego przelewu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni."

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pieconsumer w takiej sytuacji, zgłoś się proszę do nas przez ten formularz. Nasi pracownicy na pewno Ci pomogą. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów