Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zniknęła mi funkcjonalność prośby o zakup. Czy to awaria czy zmiany, które umknęły mojej uwadze?
@Client:103301650 może usunęli cię z rodziny 😅
Haha, tego się obawiałam, ale nic z tych rzeczy.. To by przynajmniej wyjaśniało brak opcji, ale widnieje na liście, a opcji brak 😞
Taką prośbę można tylko stosować w Allegro Family.
Jestem na liście allegro famili, a opcji brak. Do tego zniknęła lista "prośby o zakup", gdzie można przeglądnąć co kupione, a co jeszcze czeka. Jakieś pomysły?
Nie ma opcji to tak jakbyś jednak nie byl w Family.
@Client:103301650 z jakiej dokładnie oferty chcesz skorzystać? Czy nie jest to licytacja?
Standardowy produkt, np: https://allegro.pl/oferta/papier-do-pieczenia-kompostowalny-niebielony-24szt-12111264284
@Client:103301650 prześlij proszę zrzut ekranu całej strony (z widocznym paskiem adresowym strony, data oraz godzina) z brakiem opcji wysłania prośby o zakup.
screeny wykonane 19.01.2025. Godzina widoczna na screenie. Nie umiem zrobić inaczej zrzutu z aplikacji. Mam nadzieję, że to wystarczające.
Jeszcze poprosiłam wczoraj o usunięcie i ponowne dodanie do allegro fsmily. Nie pomogło. Nadal nie mam tej opcji.
@Client:103301650 dziękuję za zrzuty ekranu, konsultuję dlaczego opcja poproszenia o zakup nie jest dostępna i wrócę z informacją. 😊
@Client:103301650 wracam z informacją - nie będzie już możliwości wysłania prośby o zakup z poziomu aplikacji, jednak wciąż możesz ją wysłać po zalogowaniu się do konta Allegro w przeglądarce.
O nie 😞
Byłam hard userem. Fatalnie. Aplikacja staje się teraz malo przydatna, skoro mam się logować w przeglądarce by używać poproś o zakup.
Goraca prosba o informację czym jest podyktowana tą zmiana.
Dlaczego w aplikacji nie ma aktywnej usługi Allegro Famili mimo aktywacji a na stronie jest aktywna i można poprosić o zakup. Jak to uruchomić w aplikacji?
Witam,
W aplikacji v.9.6.0 dla członków Allegro Family zniknęła opcja "poproś o zakup" - została ona przeniesiona do innego miejsca czy jest to akurat błąd aplikacji?
@popovichan w aplikacji ta opcja została wyłączona
Dlaczego będąc w aplikacji Allegro wchodząc w konkretną prośbę o zakup zostaje przekierowana na stronę internetową zamiast pozostać w aplikacji. Przestała mi to działać za 3 dni temu. Wcześniej wszystko było ok.
@Client:44110630 Opcja prośb o zakup, jest już dostępna jedynie na stronie internetowej. Usunęliśmy ją z aplikacji.
Dzień dobry. Nasuwa się teraz pytanie - dlaczego Allegro usuwa bardzo przydatną funkcję pozostawiając jej funkcjonalność na stronie internetowej sklepu? Logiki brak. Proszę o oświecenie.
Ponieważ to jest do wyłączenia, Alelgro Family straciło sens jak wyłączyli dzielenie się Smartem.