Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w zakładce historia mojej przesyłki jest informacja z wczoraj że termin doręczenia został ustalony z odbiorcą, a z dziś Powtórne awizo. Nie było żadnego kontaktu, żadnej informacji o przesyłce ani kodu odbioru. Jak ustalić co się z nią dzieje. Dziękuję
Skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij, to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia.
Kontaktowałem się, sprzedający towar wysłał 19.01 i odpisał, że nie ma już możliwości sprawdzenia co się z nim dzieje
Z punktu został odebrana, proszę zatem podać kontakt do kuriera lub firmy przesyłkowej, celem ustalenia co się z nią dzieje, skoro ani ja, ani sprzedający nie mamy takiej możliwości. Nr ALE0000106C159B
@Fajter_2010 Numer przesyłki to 1Z83354F6837847058 (do śledzenia tutaj: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/trackdetails).
Najszybciej będzie, jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z UPS: https://www.ups.com/pl/pl/help-support-center.page?
@Fajter_2010 Cześć. Kod obioru otrzymasz, kiedy przesyłka trafi do Automatu. Znajdziesz go w wiadomości mejlowej, smsie, powiadomieniu na Allegro w aplikacji i na komputerze lub w sekcji "Kod obioru" w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
Jeśli rzeczywiście nie znajdziesz kodu odbioru, to podaj mi proszę numer tego zamówienia i zweryfikuję tę sytuację.
Skontaktowałem się z UPS, punkt odbioru, który wybrałem przy zakupie (pokazał się na mapie dostępnych punktów) jest zamknięty. Musiałem poprosić o przekierowanie paczki i UPS rozpatrzy moją prośbę. Proszę sprawdzić ten punkt [Bochnia, Krzeczowska 93] i nie wyświetlać go dla kupujących, skoro nie funkcjonuje.
@Fajter_2010 Źle postępujesz. Zgodnie przepisami za przesyłkę odpowiada sprzedawca do momentu, w którym ją otrzymasz, więc to jemu powinieneś składać reklamację. Nie musisz szarpać się z pocztą i kurierami. Jeżeli sprzedający, z którym zawierasz umowę na zakup i dostarczenie rzeczy, nie wyda Ci towaru w określonym miejscu i czasie, możesz domagać się ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów.
@Fajter_2010 sprawdziliśmy to i wskazany przez Ciebie automat paczkowy działa. Maszyna jest aktywna, zasilona i regularnie są dostarczane do niej przesyłki. Będziemy to wyjaśniać z UPSem, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie.
Przepraszam za trudności w odbiorze przesyłki!
Kontaktował się ze mną oddział UPS, który nie przyjął przekierowania na adres domowy ponieważ potrzebny mu jest nowy numer nadania - na infolinii UPS powiedziano mi, że to możecie zrobić tylko Państwo, a nie oni. Zatem proszę o skontaktowanie się z UPS i rozwiązanie tej sprawy
@Fajter_2010 oczywiście, tak jak napisaliśmy w sprawie nr 20673500 wyjaśniamy to z UPSem. Damy znać w korespondencji e-mail, gdy tylko rozwiążemy tą sprawę z przewoźnikiem.
Dziękuję
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro